Przegląd Elektrotechniczny
tttt/div>

Oldest magazine of Polish electrician. It appears since 1919.

strona w języku polskim english page



No/VOL: 12/2024 Page no. 9

Authors: Ganesh Challa , M.Damodar Reddy :

Title: Sterowanie kątem poślizgu DTC silnika indukcyjnego z otwartym uzwojeniem końcowym przy użyciu potrójnego losowego rozdzielonego tłumienia hałasu akustycznego opartego na PWM dla zastosowań EV

Abstract: Niski poziom hałasu, wibracji i efektywne wykorzystanie łącza DC są korzystne dla pojazdów elektrycznych (EV). Bezpośrednia kontrola momentu obrotowego napędów silników indukcyjnych spełnia wymagania pojazdów elektrycznych. Jednakże w stanie ustalonym fale strumienia i momentu obrotowego powodują hałas akustyczny. Z punktu widzenia zdrowia i bezpieczeństwa ludzi konieczne jest ograniczenie hałasu pojazdów elektrycznych. W artykule zaproponowano schematy potrójnej losowej, oddzielonej losowej modulacji szerokości impulsu w celu tłumienia hałasu akustycznego dla kodu DTC sterowanego kątem poślizgu napędu silnika indukcyjnego z otwartym uzwojeniem do zastosowań w pojazdach elektrycznych.

Key words: Hałas akustyczny, bezpośrednia kontrola momentu obrotowego, pojazd elektryczny, silnik indukcyjny z uzwojeniem otwartym.

wstecz